Būsimiems pirmokams

Priėmimas į mokyklą vykdomas pagal ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ KOMPLEKTAVIMO TVARKOS APRAŠĄ.
Priėmimo į Gegužių progimnazijos formalųjį švietimą papildančio Dailės ugdymo skyriaus naujai formuojamas klases sąlygų aprašas.

Gerbiami tėveliai, planuojate leisti savo atžalą mokytis mūsų mokyklos 1 klasėje? Prisiminkite, kad nuo kovo 1 d. prasideda komplektavimas į pirmas klases, jei mokinys gyvena mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, o nuo gegužės 1 d. - į laisvas vietas. Komplektavimas Šiaulių miesto švietimo įstaigose vykdomas pagal Šiaulių miesto savivaldybės nustatytą tvarką.

Prašymai priimami darbo dienomis 8.00 - 17.00 val. 218-219 kabinete, mokyklos raštinėje arba el.parašu pasirašant prašymą ir atsiunčiant el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. . Prašymų formos: būsimiems pirmokams,  Dailės ugdymo skyriaus.

Atvykdami į mokyklą tėvai turi rašyti prašymą mokytis progimnazijos 1 klasėje, pateikti vaiko asmens dokumento kopiją, gyvenamosios vietos deklaraciją arba nuomos sutartį, patvirtintą pas notarą. Deklaraciją būtina pasidaryti iki gruodžio mėnesio pabaigos.
 
 
2019-2020 m.m. siekiame sukomplektuoti 5 klases po 24 mokinius.
Darbo dienomis Jūsų laukiame 219 kab., teirautis galite telefonu: 8 41 552629
Nuo 2019 m. gegužės 1 d. prasideda mokinių priėmimas į laisvas vietas ir ne mokyklos aptarnaujančiame rajone gyvenančių mokinių.
 

2019 m. rugsėjo 1-ąją pirmokus pasitiks mokytojos:

* * * * *

AUŠRA ADOMAITIENĖ
Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė

Pirmoji rugsėjo diena man prilygsta Naujųjų metų dienai. Pusmečiui suplanuoti nauji darbai sužymėti kalendoriaus lapeliuose. O malonūs praėjusių dienų prisiminimai švelniai nusėda nuotraukų albumuose ir slapčiausiose sielos kertelėse.

Jau daugelį metų pirmoji rugsėjo diena man atneša ramybę, nes einu savo širdies keliu ir esu ten, kur turiu būti, darau tai, ką turiu daryti –  tai mano pašaukimas. Už visus pasiekimus esu dėkinga savo buvusiems, esamiems ir būsimiems mokytojams ir mokiniams, nes, pasak Richardo Bacho, „visi mes esame mokiniai, atlikėjai ir mokytojai, o vienintelė pareiga – būti ištikimam sau, būti autentiškam“.

Su kiekviena grupe besimokančiųjų mokausi ir aš pati. Juk ne veltui yra toks posakis, kad „geriausiai išmoksti tada, kai mokai kitus“. Mane nuolat lydi rašytojo Richardo Bacho žodžiai: „Mokytis – tai atrasti, ką jau seniai žinai, daryti – tai parodyti, jog tai žinai, mokyti – priminti kitiems, ką jie žino taip pat gerai, kaip ir tu.“

Pasirinkusi mokytojos profesiją supratau, kad mokyti yra mano misija, t. y. šventa pareiga, kurią turiu vykdyti kantriai ir atsakingai. Visada, kai tik man reikia įkvėpimo ar pagalbos, ateina mano nebylieji mokytojai – knygos. Vienoje protingoje knygoje perskaičiau, kad „tikėjimas yra tik ėjimas savo širdies keliu”.  Nuo šiol bet ką darydama paklausiu, ar einu savo širdies keliu? Jeigu darai tai, nuo ko tampi laimingas, vadinasi, eini teisingu keliu.

 * * * * *

ALINA MARCINKIENĖ
Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė

Vėl tęsiasi mano darbo istorija...
Nuo pat mažumės žinojau, kuo noriu būti, ir niekada net nesvajojau apie kitą profesiją.
Būsiu mokytoja!
Pradžioje norėjau tvirtai imti vaiką už rankos ir vesti mokslo keliu – lietuvių kalba, matematika...
Augdama su mokytojo profesija supratau, kad nereikia spausti vaiko rankos, reikia kibti paprastai, lengvai ir vesti jį supažindinti su visai kitais dalykais - pažinti save, atleisti draugui, užjausti, paguosti...
Suprasti, kas yra atsakingumas, pareiga.
Ką reiškia būti pilietiškam.
Turėti savo nuomonę ir drąsiai reikšti mintis.
O svarbiausia - nebijoti suklysti.
Juk klaidos mus ir moko, ir grūdina.
O dabar noriu, kad vaikas mane imtų už rankos ir drąsiai mes kartu eitume pažinimo keliu.
Noriu būti jo draugu ir padėti atsakyti į jam kylančius klausimus:
KAS jis?
KO siekia savo mokslo kelyje?
KĄ atrado ir patyrė?
KUO pradžiugino šalia esantį?
KUR veda pasirinktas kelias?
O svarbiausia - KAM viso to reikia?
Šiandien žinau, kad man reikia tik prilaikyti vaiko ranką.
Jis eina pats!
O aš esu tik mokytoja, kuri stebi jo kelią.

* * * * *

LIGITA NORVILIENĖ
Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė

Už durų pasigirsta tylūs žingsniai. Aš atidarau klasės duris ir paduodu ranką Vaikystei. Ji nedrąsiai įeina į klasę. Tokią, rodos, didelę ir nepažįstamą. Ji šypsosi (visos mamos ir tėčiai žino, kaip šypsosi Vaikystė). Pasako savo vardą ir sėdasi į suolą. Čia Ji nuščiūva, suklūsta ir apsipratusi ima ganyti pirmąsias raides. Iš jų greitai bus parašyti svarbiausi žodžiai... Vaikystė krykštaus, džiaugsis ir šypsodamasi vėl palinks prie užduoties. Šį sykį sunkesnės... Kažką ilgai ilgai rašys, kol Jos veidelyje ims atsispindėti mokytojo šypsena.

Kas dieną ims vertis vis kitos ir kitos pasaulio paslapčių durys, kol galiausiai maža rankelė išslys iš mano, mokytojos, rankų. Aš neliūdėsiu... Priešingai, būsiu laiminga, kad galėjau palydėti Vaikystę savo Svajonės link...

Iki pasimatymo, Vaikyste!

* * * * *

ŽIEDŪNA SINUŠIENĖ
Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja

Jau daugiau kaip dvidešimt metų dirbu pradinių klasių mokytoja. Dirbdama šiuolaikinėje mokykloje siekiu, kad vaikai su džiaugsmu eitų į mokyklą. Puikiai suprantu, kad esu atsakinga už tai, kad mokiniams su manimi būtų gera, kad jie kuo lengviau pritaptų kolektyve, sėkmingai mokytųsi ir jaustųsi saugūs. Todėl stengiuosi išlikti nuoširdi, teisinga ir lengvai bendraujanti. Jei tenka suklysti, nebijau to pripažinti. Visada sakau, jog mokytojas toks pat žmogus kaip ir visi.
Manau, kad šiuolaikiniai vaikai iš tiesų nėra nei geresni, nei blogesni nei kitų kartų vaikai, paprasčiausiai jie yra kitokie. Todėl aš, kasdien būdama šalia, turiu juos suprasti, semtis naujų žinių, patirties, kad  maža dalele galėčiau prisidėti prie jų augimo. Juk visai nesvarbu, ar mano mokinys užaugęs bus gydytojas, šaltkalvis ar  teisėjas. Svarbiausia, kad jis būtų žmogus, mokantis apkabinti, sušildyti ir džiaugtis kitais.

 * * * * *

ORINTA TAMUTIENĖ
Pradinio ugdymo mokytoja

Labas, pirmokėli, drąsiai užeik į klasę!
Čia tu esi laukiamas. Būsi saugus ir mylimas.
Duok rankytę ir keliaukime patirti naujų įspūdžių, pajusti atradimų džiaugsmą.
Čia mes išmoksime mokytis, pažinti savo aplinką ir pasaulio stebuklus.
Mokysimės tyrinėdami ir eksperimentuodami.
Mažytėmis rankytėmis kursime gėrį ir grožį tėveliams, seneliams, savo miestui ir Lietuvai.
Pradėkim nuo pirmo mažo žingsnelio.
O toliau kasdien žengsime vis platesnį ir tvirtesnį žingsnį.